DOFINANSOWANIE USUWANIA AZBESTU
Do 21 marca 2025 r. można składać wnioski o utylizację azbestu
W związku z możliwością pozyskania środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na zadanie z zakresu usuwania azbestu w 2025 roku, informujemy, że do dnia 21 marca 2025 r. istnieje możliwości składania przez właścicieli nieruchomości wniosków o dofinansowanie.
Dofinansowaniem objęte są wyłącznie koszty demontażu, zbierania, transportu oraz koszty unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest.
Uwaga: dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego.
Właściciele nieruchomości zainteresowani skorzystaniem z niniejszej oferty, proszeni są o złożenie wniosku w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu. Projekt realizuje WFOŚIGW we Wrocławiu, natomiast beneficjentem (Wnioskodawcą) jest Gmina.
Jednocześnie informujemy, że w przypadku nie otrzymania dofinansowania
z WFOŚIGW we Wrocławiu, wnioski nie będą realizowane.
Wzór wniosku do pobrania --> Wniosek o usuwanie azbestu + rodo